Σάββατο 27 Δεκεμβρίου 2014

W7 Professional Make Up


Γεια σας κορίτσια και Χρόνια Πολλά !!! 

Εύχομαι σε όλες σας Καλά Χριστούγεννα με Υγεία - Αγάπη - Ευτυχία σε κάθε τομέα της ζωής σας! Το 2015 να φέρει στον καθένα μας αυτό το κάτι που μας λείπει..

Μιας και οι μέρες απαιτούν λάμψη και άψογο μακιγιάζ, σκέφτηκα σήμερα να σας μιλήσω για δύο προϊόντα που κάνουν το δικό μου μακιγιάζ να είναι τέλειο και άκρως εορταστικό!

Την εταρεία W7 την γνωρίζεται; Αν όχι ήρθε η ώρα να σας κάνω τις απαραίτητες συστάσεις.. Πρόκειται για μια επαγγελματική εταιρεία που έρχεται από το Λονδίνο για να μας ταξιδέψει μέσα από τις υπέροχες συσκευασίες της..

Την βρίσκεται σε επιλεγμένα καταστήματα της Ελλάδας. Η δική μου πρώτη γνωριμία με αυτήν την εταιρεία έγινε στο κατάστημα W7 VERIA professional ΜAKE UP for less. Όσες από εσάς έχετε πρόσβαση στην πόλη της Βέροιας σας προτείνω να το επισκεφτείτε!


W7
W7 professional MAKE UP for less

Πολλές από εσάς θα γνωρίζεται πως τα προϊόντα της W7 είναι απομίμηση της Benefit, τόσο για τις φανταστικές συσκευασίες τους όσο και  για την εξαιρετική ποιότητά τους.. Έχουν όμως μια διαφορά.. η W7 λανσάρει τα προϊόντα της σε εξαιρετικά πιο χαμηλές τιμές!!! 


Στο δια ταύτα όμως, τα προϊόντα που εγώ επέλεξα να αγοράσω ήταν ένα ρουζ και μια μάσκαρα.


Δυσκολεύτηκα πολύ στην επιλογή του ρουζ καθώς υπήρχαν ένα σωρό διαφορετικά σχέδια με τόσο καλοφτιαγμένες συσκευασίες που δεν ξέρεις ποιο να πρωτοδιαλέξεις.. Τελικά επέλεξα τo Honeycomb Blusher, ένα ρουζ που το περιεχόμενό του μοιάζει με κηρήθρα μέλισσας και σε κάθε τετραγωνάκι υπάρχουν και διαφορετικά χρώματα τα οποία μόλις αναμειγθούν δίνουν ένα πολύ γλυκό χρωματάκι στα ζυγωματικά με μια διακριτική γυαλάδα.. σαν να φοράς ρουζ και highlighter μαζί! 

w7 cosmetics
The honey queen blusher


Όλα τα ρουζάκια της W7 έρχονται μαζί με ένα πινέλο, ιδανικό για ρουζ αλλά και για κοψίματα!




The honey queen blusher

 Επόμενο προϊόν είναι η πολυπόθητη μάσκαρα της W7, η Absolute Lashes! Αυτή τη μάσκαρα ήθελα καιρό να τη δοκιμάσω καθώς είναι dupe για της The Real της Benefit και σε πολύ καλή τιμή για μάσκαρα. Από την ημέρα που την αγόρασα την χρησιμοποιώ non stop και ομολογώ πως είναι η πιο τέλεια μάσκαρα που έχω δοκιμάσει ποτέ! Δίνει ένα εντυπωσιακό αποτέλεσμα στις βλεφαρίδες μου..  Όγκος - Διαχωρισμός - Μήκος! Τι άλλο να ζητήσει κανείς από μια μάσκαρα; Μιας και έχω δοκιμάσει και την The Real σας λέω με σιγουριά πως δίνουν το ίδιο ακριβώς αποτέλεσμα..

Absolute lashes maskara

 Όπως βλέπεται και στη φωτογραφία το βουρτσάκι της είναι πλαστικό με πολλά πολλά δοντάκια τα οποία πιάνουν και την πιο μικρή τριχούλα. Για εμένα που δεν έχω μεγάλες και πυκνές βλεφαρίδες, αυτή η μάσκαρα είναι η νεράϊδα που μεταμορφώνει τις δικές μου βλεφαρίδες με 2 μόλις στρώσεις!


Absolute lashes maskara



Κορίτσια αυτά είναι τα δυο προϊόντα που εγώ χρησιμοποιώ για να δώσω στο μακιγιάζ μου τις γιορτινές αυτές μέρες μια έξτρα δόση λάμψης

Περιμένω στα σχόλια σας να μου πείτε τα προϊόντα που κάνουν το δικό σας μακιγιάζ 
πιο ..... glamourous και πιο xmas!

Φιλιά πολλά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου